خدمات فیلمسازی و تبلیغاتی آرتیمان

خدمات هدفمند, نتیجه گرا و راهبردی

 

خدمات فیلمسازی و تبلیغاتی آرتیمان با ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه به منظور رضایت مخاطبان در بهترین شرایط

 

دیجیتال مارکتینگ به سبک گروه تبلیغاتی آرتیمان

خدمات آرتیمان در قالب کمپین های تبلیغاتی مختلف

  • در این کمپین ها ابتدا ویدیوهایی با محتوای شاخص و محرک ساخته می شود و در رسانه های ویدیویی از جمله تلویزیون، آپارات، بخش ویدیو سایتهای مهم و شبکه های اجتماعی اکران می شود. این کمپین یکی از تاثیرگذارترین کمپین های تبلیغاتی است.

  • در کمپین های دیجیتال با توجه به صنعت و جایگاه برند از روشهای مختلفی اعم از تبلیغات کلیکی, بنری, همسان, ایمیل مارکتینگ, تولید محتوا, سئو, رپورتاژ خبری و آگهی, تبلیغات گوگل, اینفلوئنسرمارکتینگ, اینباند مارکتینگ و… استفاده می شود.

  • کمپین های اینستاگرام برای افزایش مخاطب (فالوور) در اینستاگرام، افزایش مشتری، افزایش نرخ تبدیل بیننده به مشتری انجام می شود و از بازاریابی محتوایی و همچنین برنامه های تبلیغاتی از جمله اینفلوئنسر مارکتینگ بهره خواهیم برد.

  • در این کمپین ها از خدماتی همچون تبلیغات گوگل، محتوا نویسی، بهینه سازی نرخ تبدیل، HEO، رپورتاژ آگهی و … استفاده می شود. توسط کمپین های تبلیغاتی در گوگل می توانید در کمترین زمان به صدر نتایج گوگل برسید و مخاطبین برندتان را جذب کنید.

 

سوالات متداول

 

اجرای خدمات تبلیغاتی

  • خدمات تبلیغاتی آرتیمان شامل تحلیل بازار و شناسایی مشتریان و رقیبان, طراحی و تدوین مارکتینگ پلن, طراحی و تدوین هویت بصری و برند بوک, طراحی و تدوین استراتژی برند و مشاوره تبلیغاتی, انجام کلیه خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ, تولید محتوای تبلیغاتی, طراحی و اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی و مدیریت حضور در رسانه ها می باشد.

  • اگر استراتژی تبلیغاتی و برند بوک تدوین شده بود با توجه به آنها و فعالیت های گذشته و ابزارهای تبلیغاتی در دسترس برنامه جدیدی برای حضور برند و افزایش سهم بازار طراحی و تدوین می شود. اما اگر این موارد وجود نداشت در مرحله اول ابتدا به تدوین برنامه های بازاریابی و استراتژی برند می پردازیم و سپس با توجه به تعریف برند و مشخص شدن اهداف و برنامه ها پا به عرصه تبلیغات می گذاریم.

  • تعریف درست خدمات تبلیغاتی مورد نیاز برند همیشه با توجه به برنامه بازاریابی و استراتژی برند مشخص می گردد و بدون اینها چیدمان سرویس های تبلیغاتی برای یک برند کار اشتباهی است و باعث هدر رفتن بودجه های تبلیغاتی برند می شود. از این رو می بایست با توجه به برنامه بازاریابی و برند بوک و البته با توجه به اهداف برند برای افزایش سهم بازار سرویسهای مورد نظر انتخاب گردند.

Shopping Cart